Sunday 7 July 2013

Гэта яшчэ не канец

Адзінаццаць дзён, трыццаць выдатных людзей, шмат гадзін сумеснага навучання, практыкаванні і рэпетыцый. Праца, стомленасць, але і велікiя эмоцы і слёзы, калі прыйшоў час развітвацца. Гэта толькі малая частка таго, што адбылося падчас нашага абмену. Давайце высветлім, чым для вас стаў удзел у One Voice.
Kasia Anuszewska

"У першы раз я прыняла ўдзел у такім праекце. Было абсалютна фантастычна! Я хацела бы, каб  One Voice меў свой працяг і каб я магла прыняць у ім удзел! Цалкам спадабалася усё, што ад заняткаў, так i да персаналу у інтэрнаце. Можа быць, гэта гучыць крыху неверагодна, але гэта праўда. Было цудоўна. Мы павінны зрабіць гэта зноў".

"Гэта быў дзіўны вопыт для мяне - магчымасць пазнаёміцца ​​з цікавымі, творчымі людзьмі і іншымi культурамi. Тым больш, што ў мяне раней не было магчымасці даведаць Варшаву. Мне вельмі спадабаўся горад, атмасфера і колеры "
"Мажлiвасць сустрэць людзей з Беларусі і Украіны, што займаюцца адной справай паказала, колькi нас звязвае i як нямнога нас дзелiць. Нiколi не думала дрэнна аб iншых культурах. Тым не менш, несумненна, праект One Voice зрабіў шмат добрага для майго ўспрымання Украіны і Беларусі"

"Дзякуй усім, хто ўдзельнічаў у гэтым праекце, таму што мы атрымалі бясцэнны вопыт і самыя пазытыўныя ўражанні!

"У праекце мы былі  як адзiн хор, як добрыя знаемыя, сябры, і ўвесь час мы былі як адна вялікая, шчаслівая сям'я"

"Удзельнікі таксама адрозніваліся па рэлігійнаму вераванню (у нядзелю ва ўсіх быў час, каб практыкаваць рэлігію паводле іх вераванняў). Інтэграцыйныя гульні, вечары, праведзеныя разам і працяглыя размовы адзначылi тое, што ніхто не хацеў расставацца са здабытымі сябрамі '

"Вялікi дзякуй усім стваральнікам гэтага праекта. Дзякуй за эмоцыі, якія з'явіліся ў гэтым праекце. Праз 10 дзён у Варшаве я шмат чаму навучылася. І нягледзячы на ​​тое, што мы прадстаўляем тры краіны, тры рэлігіі, гэтыя адрозненні не былі важныя, мы сталі адным хорам, у нас быу вельмі добры і цікавы праведзены час разам. Сардэчна дзякуем усім, хто дапамог рэалізаваць гэты праект і запрасіў нас да Польшчы. Хацелася б працягваць і развіваць гэты праект! "

One Voice
 Werwyczka
 Sienna Gospel Choir
                                                                      Concordia Chor                                                                      fot. Michał Wąsiewicz